runestone.jpg

Mitä jos Joutsenia ei olisi ikinä tehty? Miten asiat olisivat nyt? Missä eri klubeissa kaikki olisivat? 

PXStudioRuntimeMMO%202015-12-29%2020-00-

Mitä jos Joutsenia ei yksi päivä enään olisikaan? Miten asiat olisivat silloin jos poistaisin Joutsenet?

picasa%202.jpgemt%209.jpg

Viime päivät ovat olleet vähän levottomia ja sekaisia, että pakostakin tulee mieleen poistaa Joutsenet. Mutta sitä en tee, sillä poistaisin klubin jota monet rakastavat ja jossa monet viihtyvät. Ennenkaikkea poistaisin asian minkä puolesta olen valmis taistelemaan. Taistelemaan teidän, Joutsenten puolesta. Ootte jokainen tosi tärkee mulle, ja Joutsenet tuntuu perheeltä. Joka päivä jokainen tulee mulle entistä tärkeemmäks ystäväks. Kiitos.

PXStudioRuntimeMMO%202016-01-10%2019-24-

 

'' Ensinnäkin tää klubi on paras klubi missä oon koskaan ollu! Joutsenet on tullu mulle tosi tärkeeks. Olen tavannut paljon pelaajia ja he kaikki ovat vaikuttaneet todella mukavilta! Toivottavasti tapaan vielä heidät kaikki! Niin ja siis klubin ilmapiiri vaikuttaa todelta puhtaalta esim. ketään ei kiusata (tai en ainakaan ole huomannut), ollaan mukavia kaikille ja vaikka mitä muuta! Jos kaikki positiiviset asiat pitäisi listata, lista olisi loputon :)

Nyt juuri ei tule mitään mieleen mitä voisi parantaa :D Ainahan sitä voi parantaa, mutta minusta tämä klubi on jo kaikin puolin paras! Ja klubillahan on myös ihana nimi.

Olen saanut tästä klubista ihania muistoja ja toivottavasti saan niitä vielä paljon lisää! On varmaan ihanaa olla näin kivan klubin omistaja!

Voi hyvin, Molly''