1 kuukaus Joutsenia. Tää on ihan mahtavaa, että oon saanu tutustua niinkin ihaniin ja mahtaviin ihmisiin. Oon niin kiitollinen et mulla on ympärillä noin ihania ja mahtavia ihmisiä joihin luotan ja jotka piristää mun päivii.

nimet%C3%B6.jpg

Kysyin muutamalta, että millainen klubi Joutsenet on. Oon ihan sanaton heidän vastauksiin. Apua.

Victoria:  ''Oon ihan sanaton. Joutsenet on ollut varmaan paras klubi missä oon ollut. Klubin jäsenet on ihan super kivoja, enkä oo tavannu niinku kivempii ihmisiä''

Emelie: ''Mun mielestä Joutsenet on ollu reilu klubi siinä mielessä että kaikki on saanut osallistua kaikkeen ja klubista ei heitetä pihalle vaikka ei plajoa tapahtumiin pääsisi eli sopii kaikenlaisille pelaajille. Ketään ei kiusata tai puhuta pahaa seläntakana.Joutsenet on ollu myös aktiivinen klubi ollut ihan koko ajan, tapahtumaa riittää joka viikolle ja on paljon halukkaita vaellusten ja tuntien pitäjiä. Musta tuntuu myös että kaikilla on täällä hauskaa ja kaikki viihtyvät hyvin. Monipuolisuus on hyvä että on myös skypekeskustejuja ja on tämä wappiryhmä ja fb-sivut.On ollut kiva olla mukana alusta asti.''

Lucia: '' Olen todella iloinen että pääsin Joutseniin. Klubin yhteishenki on tosi hyvä ja kaikki on mukavia. Tapahtumia on kivasti ollut.''

Wilma: ''Joutsenet on oikeesti ollu paras klubi mis oon ikinä ollu. Tääl on tosi ihanaa porukkaa ja oon tosi kiitollinen et oon tutustuu kaikkiin joutseniin. Klubilla on hyvä yhteishenki ja kaikki otetaan aina huomioon. Meillä on aina tosi hauskaa ja kaikki ollaan tosi aktiivisia''

Ellie: ''Joutsenet on klubi missä kaikki hyväksytään semmosina ku ne on, ihansama menneisyydestä tai mistään muusta ni kaikki on tasa-arvosia. Täällä on kaiken ikäisiä ja kaikki otetaann mukaan, jonka takia tää klubi on mahtava ja siel on mukava olla.''

Kelly: ''Joutsenet on paras klubi missä oon ikinä ollu. Se että lähdin oli elämäni suurin virhe. Mutta onneksi pääsin takaisin Joutseniin''

Amanda: ''North Swans... Hmm? Tulin klubiin uutena ja yksin, mutta löysin paikkani heti. Otitte minut hyvin mukaan molemmilla kerroilla kun liityin. En tajua miten voi olla näin ihania ihmisiä olemassa, onneksi oon täällä.''

Amanda M. : ''Joutsenet on ihan mahtava klubi. Vaellukset ja tunnit ovat ihan mahtavia. Yhteishenki on aivan täydellinen. Joutsenissa mut on otettu hyvin vastaan, ja mahtavia ja ihania tyyppejä klubissa.''

PXStudioRuntimeMMO%202016-01-08%2021-18-

PXStudioRuntimeMMO%202015-12-30%2016-01-

asdfghj.jpg

PXStudioRuntimeMMO%202015-12-28%2000-31-

Kuukausi jo takana! Ootan jo innolla tulevia kuukausia! C:

joku.jpg

Tänään myös oli mun ja Aman häät. :3 Mukana oli ihan sikana klubilaisia, kiitos :) :3