North Swans on poistettu.

PXStudioRuntimeMMO%202015-12-30%2016-01-

"Joutsenissa voin olla oma itteni
Kaikki ne ihanat ihmiset keihin oon saanu tutustuu
Joutsenet ei ole vain clubi muitten joukossa
Olemme iso joutsenperhe"

asdfghj.jpg

"Mä en haluu mihinkään muuhun clubiin
Haluun olla aina joutsenissa
Joutsenet on mulle tosi tärkee
Oon tutustunu niin moneen ihanaan ja mahtavaan henkilöön,esimerkiksi sinuun
Joittenkin kanssa välitkin saattaa mennä poikki
Joutsenet on iso joutsen perhe

Once a swan,Always a swan"

MOPI.jpg

Mulle, Joutsenet oli se tuki ja turva. Klubi, johon turvauduin sillon kun oli vaikeaa. Oon saanu niin monta rakasta ja ihanaa kaveria, ystävää. Niin paljon koettiin yhdessä, ja tullaan kokemaan vielä uudelleen. 

Ehkä näin oli tarkoitus, ehkä olin saanu mun tehtäväni valmiiksi. Saattaa teidät yhteen, luoda uusia kaverisuhteita, iloisia muistoja ja ennekaikkea pitää sitä klubia, joka oli monelle tärkeä ja rakas.

Päätös poistaa Joutsenet oli mulle vaikea, mutta lopulta päädyin siihen että näin oli parempi. Tuun muistamaan Joutsenet klubina joka muutti mun elämää iloisempaan suuntaan. En unohda tätä klubia ikinä.

PXStudioRuntimeMMO%202016-01-30%2018-02-

Nyt teille ehkä tulee kysymys, miksi poistin Joutsenet vaikka en halunnut?

Olin jo vähän aikaa miettinyt klubin poistoa, mutta en todellakaan vakavissani. Hetki hetkeltä tähän päivään asti tarve poistaa Joutsenet kävi suuremmaksi ja suuremmaksi. En ensin halunnut poistaa klubia, sillä minne porukka menisi? Sitten Amanda Silverheart, paras kaverini teki klubin nimeltä Steel Nightingales, ja ajattelin että nyt on aika, Joutsenilla on klubi jonne tulla. Samaan, tuttuun porukkaan. Siirryin sitten Aman klubiin, ja nyt oleilen siellä hiljaisena leaderina opettelemassa oloa ilman Joutsenia, elämäni klubia.

PXStudioRuntimeMMO%202016-01-31%2012-24-

Jokainen klubilainen kantaa sitä pientä palaa Joutsenista, fyysisesti poissa, mutta henkisesti aina pystyssä. 

Kerran Joutsen, aina Joutsen.

 

Suurimmat kiitokset

 

Wilma Doggirl

Amanda Silverheart

Ellie Undervalley

Emelie Westside

Amanda Masterpoulos

 

~Joutsenet  17.12.2015 - 8.3.2016~